۶ پاسخ

منم دارم فک. کنم طبیعی باشه خداکنه بیشتر نشه تا ۲ هفته دیگه ک نوبت دکتر دارم

گاهی منم دارم از ۳۲هفته داشتم تا الان ولی همیشه نیست

منم چند هفته اس دارم نمی‌دونم برای خودم طبیعی هست یانه ماهم پایینه🥴

منم امروز از صبح دارم

درد کاذب عزیزم

منم یوقتا دارم طبیعیه‌

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۹ ماهگی
مامان آرسین 💙👼🏼 مامان آرسین 💙👼🏼 ۱ ماهگی
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی