سلام مامانا درد پریودی تو هفته من طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

اگه درد فاصلش زیاده و مرتب نیس ماه درده

من ک خیلی دارم🥴نمیدونم چرا انقباض ندارم فقط درد پریود😑😑

خودت چی فکر میکنی؟

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حنین خانوم🍓🍫 مامان حنین خانوم🍓🍫 ۴ ماهگی
مامان فندقک👶🏻💙 مامان فندقک👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۹ ماهگی
مامان نی نی زهرا مامان نی نی زهرا ۱۲ ماهگی
مامان آرشیدا مامان آرشیدا ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی