۲ پاسخ

من ۳۱ هفته درد پریودی خفیف داشتم دکترم بستری کرد
آمپول پروژسترون و آمپول ریه و سرم سولفات زدن و سونو گرفتن.
شماهم با دکترت مشورت کن

آره منم گهگاهی همینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرسین 💙👼🏼 مامان آرسین 💙👼🏼 ۱ ماهگی