مامانا تو این هفته درد پریودی طبیعیه؟🥲

۴ پاسخ

اگه منظمه ندید نگیر

اره طبیعیه منم دارم
دگ نزدیک زایمانمونه خواهر
فقط نباید زیاد باشه ها
یکی دوبار در روز درحد پنج دیقه اره
ولی پشت سرهم بگیره ول کنه چند ساعت طول بکشه اون دگ درد زایمانه باید بری بیمارستان

اگه شدید داری نه طبیعی نیس

منم داشتم مامان دکتر بهم قرص ایزوپرین داد بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی
مامان گل پسر👼🩵 مامان گل پسر👼🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حنین خانوم🍓🍫 مامان حنین خانوم🍓🍫 ۴ ماهگی
مامان نویان😍🥰 مامان نویان😍🥰 ۹ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ملکا خانم ♥️ مامان ملکا خانم ♥️ روزهای ابتدایی تولد