تو این هفته یه کم درد پریودی طبیعیه؟؟؟

۴ پاسخ

اره
من از ۲۸ هفته این دردو دادم گه گداری
الان ۳۳ هفتم بازم دارم
طبیعیه
انقباض کاذبه

آره منم هفته های آخر داشتم

آره منم همش درد پریودی دارم

اره روی‌لگنت فشاره

سوال های مرتبط

مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ملکا خانم ♥️ مامان ملکا خانم ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقک👶🏻💙 مامان فندقک👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد