۹ پاسخ

منم دارم ولی خبری نیست

منم همینطور 😭

من اصلا علائم زایمان ندارم 🤦🏻‍♀️

مال منم نمیاد هر سونو هم ی چیز میگه هفته هام🤣

مبارکه🤣🤣🤣اون جاش خوبه چرا بیاد اخه

منم اینجور موندم تا آخرش بچه مدفوع کرد ولی خدارو هزار بار شکر الان کنارم خوابیده و سالمه

الان دقیقا چند هفته ای

ایشالا میزایی ب زودی

وای طبیعی هستی ؟

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۲ ماهگی
مامان 🎀Avin🎀 مامان 🎀Avin🎀 ۸ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم ۱۴ ماهگی
مامان 👶🏻💙 مامان 👶🏻💙 ۴ ماهگی
مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی
مامان محمد و ماهان مامان محمد و ماهان ۲ ماهگی
مامان Hesam مامان Hesam ۱۱ ماهگی