من از همون اول که میخواستم از بیمارستان بیام خونه گذاشتمش تو کریر
همه جا هم با خودم بردم
الانم استفاده میکنم
تو خونه میزاشتم تو اون میبردم آشپز خونه به کارام برسم
در کل برای من خیلیی کاربرد داشت
من توی خونه خیلی استفاده کردم، تو ماشین هم به عنوان صندلی ماشین تا ده ماهگی استفاده کردم، توش میخوابوندم، غذا میدادم، بیرون میبرم، تو آشپزخونه میبردم تا کارام انجام بشه و .....
فقط اینکه باید حتما موقع بلند کردن ، از جا افتادن دسته و بسته بودن کمربند مطمئن بشی، چون همه ی مادرا حداقل یکبار بچه شون از تو کریر افتاده، اگه به دسته و کمربند دقت کنی خیلی کاربردیه، وقتی بچه کوچیکه میوفته کف کریر، من با قنداق سویسی میزاستمش که فرو نره، بعد هم یه بالش مناسب و بعد هم چیزی بازم نیست ،
من که اصلا استفاده نکردم
واسه من خیلی کاربردیه
وقتی میبرم بیرون کلا داخل کریر
داخل ماشین با کریر
رستوران
دکتر
مهمونی
هرجا میبرم با کریر
تاحالا اصلا بدون کریر جایی نبردم
هم بچم خودش راحته تو هرجایی ک باشیم اون راحت میخوابه هم خودم جایی خسته بشم میزارمش زمین
خیلی سنگینه کمر واست نمیمونخ
زیادکاربردنداره مگرروز بیمارستان برای حمل بچه یاگاهی بخوای بخوابونیش .....
منکه اصلا نگرفتم چون همه میگن زیاد استفاده نمیشه
من جایی میرم که نمیخوام بچه روی زمین بخوابه حتما کریر میبرم ولی در کل زیاد استفاده نمیشه
کریر خیلی دستو پاگیر من شاید یبار گذاشتمش دختر عمم از توکریرش یدفعه افتاد منم ترس برداشتم نمیذارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.