۶ پاسخ

بچه وقتش بگذره بدنیا نیاد مدفوع می کنه

نمیدونم
بچه اولم ۴۱ هفته و ۳ روز سزارین اختیاری شدم ولی مدفوع نکرده بود

یه خانمی بچش تو ۳۸ مدفوع کرده بود دکتر گفته بود سریع سزارین بشه

من تو ۳۹هفته بودم بچم مدفوع کرد سزارین شدم

وقتی ۴۰هفته پر شه و دنیا نیاد پی پی میکنه

وقتی از وقتش بگذره مدفوع میکنه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس خانوم🥹🩷 مامان پرنسس خانوم🥹🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان مهیار مهراد  💙 مامان مهیار مهراد 💙 ۲ ماهگی