۹ پاسخ

هرشب

هرشب افتضااااااح

ن طبیعیه نوشخوار ذهنیه دیگه

خیلی میدیدم دیشبم یه خواب بد دیدم ولی سعی میکنم قبل خواب قرآن بخونم

جدیدا خواب کسایی که ازشون بدم میاد یا حرصی ام ازشون زیاد میبینم🤣کابوسه کابوس

من شب چشامو میبندم صبح باز میکنم😞🤣اصلااااا خواب نمیبینم🤌🏻🤣

خوابای میبنم که تو عمرم ن اون شخص رو دیدم ن چیزی 🫠😂

خیلی بده خیلی این حاملگی هم همش شده استرس،،صبح خواب دیدم تو خواب یکی بهم گفت عمر من بلنده ولی مال شوهرت یکی دوساله،،دیگه از امروز همش دپرسم

هر شب😂

سوال های مرتبط