۲ روز به موعدمه ترشح لوسیونی سفید و آبکی دارم نشانه پریوده؟؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

منم دوروز مونده و ترشحم لوسیونی

من قبل پریود همیشه ترشح داشتم ولی سر هردوتا بازداریم همیشه خشک خشک میشدم بدون ترشح

انشالله همونی بشه ک دلت میخواد

منم اینجوری بودم بعد باردار شدم همون ماه

نشونه بارداری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
صدف صدف قصد بارداری