۷ پاسخ

من که پدیا بست میدم خوبه

من ماه اول ک بردمش چکاپ گفت ی مولتی بده تمون شد ا د بده چون فک کنم وزنش کم بود گفت پدیا بست تعریفشو زیاد شنیده بودم دادم مزشم خوب بود تقریبا

کلا هرچی خریدی بخر الان تاپیک قبلیتو خوندم اسم همه اینایی که کفته بودنو همه من دادم تاحالا به پسرم یعنی همه دادن فرقی نمیکنه خیلی

من چندتا رو تست کردم پسرم مارک یوروویتال خیلی مزشو دوست داره

من پدیا بست میدادم پسرم دوسش داشت واقعا
دوماه ویواکیدز میدم یکم بوش ازون بیشتره ولی اینم خوبه

پدیا بست

سیندرال

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی