۱۱ پاسخ

اره ولی جر خوردن واقعی ، خصوصا زایمان اول... اصلا نمی ارزه... اگه بچه اولت و ۴ کیلو سزارین کن اینقد خودتو زجر نده... حتی برا بچه هم خطرناکه گیر کنه و مشکلی برا شونه هاش پیش بیاد

بله رایمان قبلیم بچم ۴ کیلو بود
با دوتت بخیه به ونیا اومد

بله ولی زایمان دومم بود 4100 بود

بچه ی اولم 4 کیلو بود. طبیعی زایمان راحتی داشتم. بعدش هم 5 تا بخیه خوردم

بله دوستم بچه اولشو ۴کیلو نیم طبیعی اورد ...۱۸سالش بود خیلی هم گفت اذیت نشدم....

من ۳۸۰۰ بودم مامانم طبیعی زایید ولی خییییلللییییی اذیت شده
تازه شکم دومش هم بودم
اخرش با وکیوم کشیدنم بیرون

بله مامانم سر من ۴۲۰۰ بودم طبیعی دنیا اورد خیلی اذیت شده بود شونه هام گیر کرده بود و در نمیومده البته بگم من زایمان اولش هم نبودم

اونا ک 4 کیلو به دنیا میارن تغذیه خوبی داشته و روغن زدی هستن تازه تا بخاد رحمش جمع بشه او وووووو خیلی طول میکشه الان هستن ک بمن میگن ما قدیم اینطوری بودیم اونطوری بودیم گفتم قدیم خر بود ماشین نبود قدیم برق نبود چراغ بود قدیم از خودتون گاو گوسفند داشتین همه چی طبیعی الان شیر ک می‌خریم با آب قاطی میکنن الان چیاین دوره خوبع اخه هرچی میخوری یه مریضی جدید

بله خاله من ۴کیلو یه پسرش و ۵کیلو یه پسرش طبیعی دنیا اومدن
زنداییم هم ماشالله ۵تا بچه اورده همه بالای ۴کیلو بودن🤦‍♀️

خیلی خطرناکه دکتر خودش قبول نمیکنه

عروس داییم ۴۲۰۰.‌عمه ام ۴۵۰۰

سوال های مرتبط