۶ پاسخ

منم. بچم ۳ ماهگی همینجور شد
با سرنگ میدادم بهش

عزیزم این پنج ماه اینجوریم از دو ماهگی شروع شد حتما ببر متخصص دختر من بخاطر رفلاکس پنهان با اینکه دارو هم میخوره اما کلی لاغر شده و شیر نمیخوره

پسر منم ۳ روزه کم شیر میخوره

کمکی شیر خشک بده ببین چی خوردی مزش یادشه برا همون نمیخوره

بهش نده تا گشنش بشه 🤣بلاخره گشنش میشه ک

دختر منم همینه فقد توخاب بهش شیر میدم

سوال های مرتبط