هم دارو رفلاکسش بیشتر کرد هم زینک داد هم گفتن سرلاک برنج چهار بار در روز حل کنم داخل شیرش یک قاشق چای خوری
یکم بهتر از قبل شد الان شده فقط دو سه تا تایم شیردهی که بازیگوشی میکنه البته فاصله شیر خوردنش هم کردم سه یاعته
هنوز درگیرم
ببرش دکتر رفلاکس پنهان داره دارو میده خوب میشه
این اعتصاب شیر چی بود دیگه یقه مونو گرفت
برا من الان نزدیک دوماهه هنو بهتر نشده
اصرار بکنی بدتر میشه، باید بذاری هر وقت گرسنه شد بدی. دکتر به دختر من مولتی ویتامین داد اشتهاش بهتر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.