سلام خانما از بین اسم های
ثنا، سدنا، گندم کدوم بهتره؟

۲۳ پاسخ

گندم.

گندم🥹

لنا قشنگه

گندم 🌾

ثنا هم معنی خیلی خاصی داره و هم اینکه هیچوقت قدیمی نمیشه

گندم
اگه میخوای ث داشته باشه به اسم ثمین فک کن

من ثنا را بیشتر دوست داشتم

گندم🥰😍

گندم

گندم

سدنا

گندم

گندم.

گندم قشنگ تر هست

گندم

ثنا و گندم
و خودم ب شخصه گندم دوس دارم

گندم

ثنا،😍

ثنا قشنگه

سدنا 😍

گندم

بنظرم گندم قشنگتره 😍

گندم...

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادین مامان مامان رادین مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری