سلام
خانوما بین پناه و گندم کدوم اسم قشنگ تره؟

۱۳ پاسخ

پناه خیلی زیاد شده عزیزم،من خودمم عاشق پناه بودم و میخواستم اسم دخترمو پناه بذارم.اما اونقد زیاد شده دیگه نمیخوام بذارم.
بنظرم گندم بذار،هم قشنگه و هم خیلی کمتره

به نظرم اسم پناه خیلی زیاده من گندم و بیشتر دوست دارم

گندم....

هیچ کدوم ایران کامل شده پناه
گندم هم برا اسم خیلی بی معناست

گندم....

پناه قشنگتره

پناه

پناه خیلی قشنگه

پناه پناه🥰🥰

پناه

پناه قشنگ تره

پناه

پناه 🥹😍

سوال های مرتبط

مامان nini🩷 مامان nini🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته نوزدهم بارداری
مامان jojo مامان jojo هفته سی‌ونهم بارداری
مامان الیوت  🤍 مامان الیوت 🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری