الان معده کوچیک تر میشه بد ترم میشه
من از تشنگی حلاکم آب میخورم انگار میخواد بیاد بالا
منم اینجوری بودم عزیزم اما الان بهترم.. وعده های غذاییم تقسیم کردم یعنی مقدار کم کردم تعداد بیشتر بعد غذا هم دراز نکش یکمی بشین دیگه اینچیزها تو ماه های آخر هست همین کار ها رو میشه کرد.. سعی کن دارو نخوری موقتی خوب میشه اما عوارض داره با برا تو یا بچت
وای من دیگه بریدم
از یه هفتع بعد زایمانت😂😂
من غذا میخورم دوباره بعداز چند ساعت برگشت به بالا داره
شما الان چجوری هستی
من فک کردم به هفته شمابرسم خوب میشم😳🤣نگو بدترمیشه ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.