۱۴ پاسخ

من تا ۷ ماهگی شکمم یه جوری بود انگار نفخ کردم تا نمیگفتم هیچکی نمیفهمید باردارم بعد از ۸ ماهگی یهو بزرگ شد ولی بازم نه زیاد مثل بقیه دخترم ۳/۵ کیلو بود

مامانم میگه معمولا دختر تو پهلو ها هست بخاطر همون،منم شکمم کوچک

آره گلم منم خیلی شکممم کوچیک بود بچم ۲۹۰۰ شد

دخترا اینجورین .منم سر دوتا اصلا مشخص نبود .تو پهلو هستند انگار .پسرا شکم تیزتره

فک کنم بچه دختر باشه اینجوریه چون منم شکمم کوچیکه ولی وزنش و رشدش خوبه

منم مثل شما بودم زمان پسرم شکمم خیلی بزرگ بود ازماه ۴
ولی این بچم دختر اصلا شکم زیادی ندارم من مثل شما میگم نکنه رشد نمیکنه🥲

دختر بیشتر تو پهلو میره میگن

من برعکس موقع پسرم کوچیک بود الان زود بزرگ شده

من تا ماه اخر یکوچولو شکم داشتم بقیش هرچی بود مال خودم بود از قبل😂
دیگ ماه اخر یهو اومد بالا

دخترا بیشتر تو پهلو هستن نگران نباش

آره دخترخاله ی من سربارداری دخترش تا ماه نهم اگه نمیگفت هیچکس نمیفهمید بارداره، بچشم وزنش خوب و عادی بود

چربی دور شکم داری؟

مگ تو سونوگرافی ها وزنش اکی نیست؟

چقد اختلاف هس بین بارداری هات؟

سوال های مرتبط