فکر نکنم فرقی داشته باشه من بچه اولم رفتم نیمه خصوصی هرکدومش باشه چهارسانت ب بعدرو بستری میکنن
فکرنکنم فرقی داشته باشه
دولتی زود بستری میکنه
دولتی هم زود بستری میکنه ..من خالم دردش گرفت وحشتناک رفت یه بیمارستانی اسمش یادم نیست و نمیدونم خصوصی بود یا نه ولی گفتن نه و برو وقتش نیست ولی همونجا انقدر دردش شدید بود یه سر رفتن دولتی جای خونمون درجا بستری کردن و دنیا اومد بچش
فرق داره سزاریم مگه ف بهت تاریخ نمیده
من بیمارستان خصوصی بودم طبیعی دردم شردع شد گفت ادیت میشی برو خونه هروقت زیاد شد برگرد ک زیاد شب تا شب برگشتم تو دوساعت زایمان کردم
البته دولتی ک تا درد نگیره بستری نمیکنه ولی خصوصی رو نمیدونم
خصوصی
سوال منم هست 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.