بیمارستان خصوصی زود بستری میکنن یا دولتی؟؟

۹ پاسخ

فکر نکنم فرقی داشته باشه من بچه اولم رفتم نیمه خصوصی هرکدومش باشه چهارسانت ب بعدرو بستری میکنن

فکرنکنم فرقی داشته باشه

دولتی زود بستری میکنه

دولتی هم زود بستری میکنه ..من خالم دردش گرفت وحشتناک رفت یه بیمارستانی اسمش یادم نیست و نمیدونم خصوصی بود یا نه ولی گفتن نه و برو وقتش نیست ولی همونجا انقدر دردش شدید بود یه سر رفتن دولتی جای خونمون درجا بستری کردن و دنیا اومد بچش

فرق داره سزاریم مگه ف بهت تاریخ نمیده

من بیمارستان خصوصی بودم طبیعی دردم شردع شد گفت ادیت میشی برو خونه هروقت زیاد شد برگرد ک زیاد شب تا شب برگشتم تو دوساعت زایمان کردم

البته دولتی ک تا درد نگیره بستری نمیکنه ولی خصوصی رو نمیدونم

خصوصی

سوال منم هست 🥺

سوال های مرتبط