تو بیمارستان بهم نگفتن ۱ماهگی بردمش چکاپ متخصص بهم گفت زایمانت چی بود گفتم سزارین بچه هم بریچ بودش گفت حتما سنو لگن انجام بده برام بیارش منم انجام دادم خداروشکر خوب بود شما خودتون پیگیر باشین
بله بچه منم بریچ بودش تا۳۸هفتگی دنیا اومد بردمش سنو مشکی هم نداشتش شکرخدا
بله من بردم مشکلی نبود خداروشکر
بله من بریچ بود بردم خداروشکر گفت مشکلی نیست
والله من دخترم تا هفته 28 بریچ بود بعد چرخید و به دنیا اومد پیش متخصص بردم لگن و پاهاش و چک کرد چیزی نگفت. الانم که سه سالش لگنش خوبه ولی از سمت پدری ارثی پاهاش ی ذره متمایل به داخل
اصلا به بریج بودن ربطی نداره دختر من بریج نبود بیمارستان خودش روز زایمان گفت فلان روز بیارین سونوگرافی لکن خدا رو شکر بردم مشکلی نداشت
اره پسر من بریج بود اتفاق متوجه شدم باید ببرم سونوگرافی لگن . دررفتگی لگن داشت
براش کمربند بستن یک ماه و نیم خوب شد
دختر من بریچ بود از اول تا آخر بارداری
تو بیمارستان کسی نگفت ببر
الانم خداروشکر پاهاش مشکل نداره
فک کنم تو بیمارستان متخصص اطفال بعد زایمان بررسی میکنه خودش میگه
من سونو لگن بردم دخترمو نه بخاطر اینکه بریم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.