پسرمن هم تحت نظر دکتر غدد قرص میخوره
هم انزیمای کبدش قبلا بالا بود ک دارو داده بود دکتر
باید تو رنج باشه
حتی شده خوده عدد ماکسیموم
من آنزیم بچم بالا بود ک دکتر تکرار آزمایش نوشته ولی چون سرما خورد هنوز انجام ندادم
برا تیرویید فکر کنم بچت کمکاره
انزیم کبدی اکثرابالا هست تو بچه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.