۳ پاسخ

پسر‌من هم تحت نظر دکتر غدد قرص میخوره
هم انزیمای کبدش قبلا بالا بود ک دارو داده بود دکتر
باید تو رنج باشه
حتی شده خوده عدد ماکسیموم

من آنزیم بچم بالا بود ک دکتر تکرار آزمایش نوشته ولی چون سرما خورد هنوز انجام ندادم
برا تیرویید فکر کنم بچت کم‌کاره

انزیم کبدی اکثرا‌بالا هست تو بچه ها

سوال های مرتبط