این عالیه
آردن همین که عکسشو گذاشتن عالیه
من زینک گرفتم بدتر حساسیت داد داغون کرد برندشو یادم نیست چون پوست بچم حساسه زود واکنش میده ولی کالاندولا میزنم بعد ۳.۴ بار استفاده خوب خوب میشه خصوصا الان که تو پروسه ی دندونه یکم در حد ۵ دقیقه پی پیش بمونه میسوزه
فقط اردن
من چیزی بهتر از سودوکرم ندیدم.عالیه
اینم اون طرفش
اگه سوخته سودو کرم اگه پیشگیری اگزاسین
زینک ۲۵ درصد
این خیلی خوبه
روغن خوراکی از همشون بهتره
کالاندولا هم خوبه
پماد آردن عالیه برا التهاب و ادرار سوختگی 👌👌
پماد ان ان
آ د
کالاندولا
بفرماعزیزم
کالاندولا
ایروکس میزنم زینک اکسایدعالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.