پماد برای پای بچه چی می‌زنید خیلی قرمز شده؟

۱۵ پاسخ

این عالیه

تصویر

آردن همین که عکسشو گذاشتن عالیه

من زینک گرفتم بدتر حساسیت داد داغون کرد برندشو یادم نیست چون پوست بچم حساسه زود واکنش میده ولی کالاندولا میزنم بعد ۳.۴ بار استفاده خوب خوب میشه خصوصا الان که تو پروسه ی دندونه یکم در حد ۵ دقیقه پی پیش بمونه میسوزه

فقط اردن

من چیزی بهتر از سودوکرم ندیدم.عالیه

اینم اون طرفش

تصویر

اگه سوخته سودو کرم اگه پیشگیری اگزاسین

زینک ۲۵ درصد

این خیلی خوبه

تصویر

روغن خوراکی از همشون بهتره
کالاندولا هم خوبه

پماد آردن عالیه برا التهاب و ادرار سوختگی 👌👌

تصویر

پماد ان ان
آ د
کالاندولا

بفرماعزیزم

تصویر

کالاندولا

ایروکس میزنم زینک اکسایدعالیه

سوال های مرتبط