مشما هم هس دکمه دار ی بستش ۳ تا هس از اونا بگیر خیلی خوبن
کار خوبی میکنی من بچه اولمو کهنه بستم از شش ماهگی هیچیشم نشد اتفاقا این پوشکا عفوتی هستن مث نوارها و پدهایی ک خودمون استفاده میکتیم من ک خیلی اذیت میشم باهاشون
چند بود اونجا؟؟
سال 96برا دخترم اینجور میکردم یادش بخیر
اون بزرگه رو بگیر این کوچک رو هم ک با همین طرح یسنا براش پوشک بگیر چند تام خودتون کنارش بگیرید ک بچه اذیت نشه
تا کی آخه مگه بش طرح یسنا نمیدن بدش پوشک براش
من اگه روزی تو قسمتم بازم بچه اومد همی کارو میکنم اصلن پشیمون نیستم وکار بصرفه و خوبیه
بخدا یادمه دستمون تنگ ایناهم پوشک گرون کرده بودن از پونزده هزار کرده بودنش ۲۸ هزار نتونستیم بخریم من همی کار کردم برا پسرم 😅🤣
بیچاره بچه گناه داره عفونت ادراری میگیره اینجوری بهداشتی نیست
خب اینو تا کی و چند بار مگه میتونی استفاده کنی خیس نمیشه،چسبش خراب نمیشه
الا این دیدم یاد او روزا اوفتادم انگار سالیانه ساله خون اوم تو شیشه میکنن
ایده باحالیه
چند سال پیش سال ۹۸ برامنم ایطو شد همی کار کردم برا مسرم
اصلا اینکارو نکن خطر ناکه
پوشک گره ای بخر ۵ تا داره ۵۰ تومن
و ۵۰۰بار استفاده میشه
از این نواری ها بگیر با پلاستیکاش نمیدونم اسمش چیه
پوشک گره ای بخر ازداروخونه داخلش دستمال یا پوشک ساده بدون چسبا بزار
شورت اموزشی ها اینجور نیستن مگه؟
مشما بگیر راحت تره
بیچاره بچه ها....
چسباش میچسبه؟
منم یبار امتحان کردم .
میتونی مشمبا بخری کهنه وسطش بزاری ببندی
چه جالب 😁😁
اخه چسباش عمل نمیکنه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.