هیچی داریم میریم به عصر حجر 🥲
خیلی وقته شده ۷۹۰
بچه ها رو باز بذاریم جیش و پیپی کنن رو فرش ماهی یکبار بشوریم بصرفه تر در میاد😐من هفته ای حداقل یه بسته پوشک مصرف میکنم دیگه پیرمون دراومد
واقعا داریم به کجا میریم خدا لعنتشون کنه 🤦🏻♀️😭پسرمنکه شیرخشکی هم هست اونم همینجور داره میره بالا
با اینکه شوهرم هر روز میره سر کار ولی خیلی سخت میگذره درست حسابی نه میتونیم بخوریم نه میتونم بپوشیم پس انداز که بماند آینده بچه ها مون چی میشه ؟
والله من دیروز اسپری آسمم رو پرسیدم گفت ۲و۳۰۰ درحای ک فقط ۳۰۰ تومن میگرفتم آخرین بار آبان ماه گرفته بودم ولی آبان ماه تا الان حقوق ما تغییر نکرده تورم چند برابر شده
خداباعث وبانیش ولعنت کنه
یعنی تو این کشور یکی نیست ک دلش ب حال مردم کشور بسوزه تف ب این روزگار دیگه باید مردم دور از جون کوفت بخورن یا از گشنگی بمیرن تا یکی ب داد مردم برسه
دقیقا 🤦🏻♀️
منم دیروز رفتم پوشک خریدم افسردگی گرفتم
تو اسنپ زده بود ۸۵۰ تومن سایز ۴ رو🫠🫠
عزیزم مگه نمیدونی ب سوی خوشبختی داریم پرواز میکنیم🤣🤣🤣
خدا لعنتشون کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.