من قرمه سبزی گذاشتم😅
من یه ماه روزه گرفتم وقتی باردار بودم روزه نگرفتم الان گرفتم تموم کردمشون😍
من روزه میگیرم چند ساله نون و پنیر و خرما میخورم خیلی بهتر پختی هست اصلا گرسنه نمیشم قبلا پختنی میخوردم سخت تر بود
منم میخام بگیر انشالا
ک بتونم
میخام نیمرو بخورو حوصله غذا ندارم
شایدم کباب یا سیب زمینی درست کنم هر کدوم تو حالم باشه
من قبلا روزه ميگرفتم دوران جوونيم 😅هميشه هم سحري ميخوردم الان ديگه نميشه ايشالا بعد شير دهي
من پسرم شیرخشکی شده یه ماهه
میخوام بگیرم
عزیزم اگ ضعیفی یا شیرت کم میشه یا موقع شیر دادن احساس ضعف و تشنگی داری ثواب نداره هیچ گناهم میکنی
اگر توانشو نداری انشالله سال دیگمیگیری
یا مثلا یک روز در میون بگیر یا دو روز در میون
در کل اگر ضررش ب خودتو کوچولوت میرسه نباید بگیری
من می گیرم امسال سال پیش بارداربودم مجبورشدم بخورم
عزیزم نیمرو هم آسونه هم تخم مرغ آدم و سیر نگه میداره
منظورت روزه اس
میخواستم روزه شم پریود شدم😂
من بدنم ضعیفه نمیتونم بگیرم شوهرمم نمیزاره گفتم یه روز امتحانی بگیرم 🥺
دو سال میشه نگرفتم😔 پارسال تازه زایمان کرده بودم امسالم ک شیر میدم
من زیاد نمیتونم سحری بخورم
نهایت نون پنیر با گردو
اما فردا میخوام تو ثواب سحری شریک باشم،تخم مرغ نیمرو میکنم احتمالا
چند روز هست که روزه میگیرم
فردا انشالله پنجمی هست
میل به سحری ندارم
من که نمیگیرم
سالادماکارونی از شام مونده🥲
روزه خوشگلم❤️
منکه نمیگیرم اما برای خودت یچی درست کن راحت باشه مثلا عدس پلو راحته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.