۷ پاسخ

من د۳ میدم عزیزم ولی مولتی نمیدم

من قطره ذ میدم کلا از اول اد ندادم

من ب گفته ی پزشکش یروز د میدم یروز مولتی

من از اول تا حالا دارم می دم

واسه رشد دندون و زود راه رفتنش میدادمش

من یه ماه میدمش

من آ د میدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فینگیلی مامان فینگیلی ۱۶ ماهگی
مامان نيلا جون مامان نيلا جون ۲ سالگی
مامان علی..☁️ مامان علی..☁️ ۱۵ ماهگی
مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی