دکترت کیه عزیزم
نخبردی ۳۰تومن من شنیده بودم دکترای اردبیل۱۰ میگیرن آستارا هم ۷
من از دکترم پرسیدم برا سزارین بارداری اولمه گفت الان 60 حالا چون من زایمان میوفته برج سه تا اون موقعه بیشتر میشه نسبت به دکترای شهرمون والا 30تومان خوب گفته اگه خودت بخوای سزارین کنی ولی اگه سزارین اجباری باشی که نباید دیگه پول اضافه ای بگیره خودمون کم هزینه داریم اینم بیاد ور دلمون الکی
سزارین اجباری حساب میشی نباید هزینه بگیرن که😵💫
بعضی دکترا زیر میزی نمیگیرن ، بعضیا برای سز اختیاری میگیرن ، بعضیا هم کلا واسه همه عملا میگیرن ، باید دکترت رو عوض کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.