۵ پاسخ

دکترت کیه عزیزم

نخبردی ۳۰تومن من شنیده بودم دکترای اردبیل۱۰ میگیرن آستارا هم ۷

من از دکترم پرسیدم برا سزارین بارداری اولمه گفت الان 60 حالا چون من زایمان میوفته برج سه تا اون موقعه بیشتر میشه نسبت به دکترای شهرمون والا 30تومان خوب گفته اگه خودت بخوای سزارین کنی ولی اگه سزارین اجباری باشی که نباید دیگه پول اضافه ای بگیره خودمون کم هزینه داریم اینم بیاد ور دلمون الکی

سزارین اجباری حساب میشی نباید هزینه بگیرن که😵‍💫

بعضی دکترا زیر میزی نمیگیرن ، بعضیا برای سز اختیاری میگیرن ، بعضیا هم کلا واسه همه عملا میگیرن ، باید دکترت رو عوض کنی

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری