سلام بچم خیلی اسهال ابکیه چیکار کنم😭

۴ پاسخ

پونه بجوشون با نبات بش بده یا موز و کاکائو خوبه برا اسهال و ساشه کیدی لاکت هم میتونی بگیری براش

نعنا دم کن بده بخوره

ویروس گرفته منم یک هفته درگیر بودم

اگ میوه میخوره بهش موز بده خیلی خوبه
پدی لاکت خوبه جواب میده هر هشت ساعت پنج قطره

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۲ سالگی
مامان ارین مامان ارین هفته بیست‌ویکم بارداری