۴ پاسخ

نوش جونش
به به

من شش صبح بیدار. شد شیرم نخورد الان فرنی دادم ی قاشق خورد فعلا تو نازه تا بعد 😂نوش جان ❤️من تنها صبحانه ک پسرم میخوره فرنی هست

ماهم اکثرا به دیروقت میمونیم

ماهم همیشه اینموقع صبحونه میخوریم نوش جونتون

سوال های مرتبط

مامان اقاکوچولو مامان اقاکوچولو ۲ سالگی
مامان ماهان💙💙 مامان ماهان💙💙 ۱ سالگی
مامان قلب خونه 🫶🩵 مامان قلب خونه 🫶🩵 ۲ سالگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی