خانمای بارداری کیا روزه میگیرن؟؟؟؟؟؟؟

۲۰ پاسخ

گناه داره، نباید بگیری برای جنین ضرر داره، چندهفته پیش یه مادری میگفت روزه گرفتم بچم سقط شد، حتی توی دوران شیردهی هم نبایدگرفت مگر اینکه غذاکمکی به بچت بدی و شیرت کم نباشه

من چت دقه میش غذا خوردم باز گشنمه 😐یکساعت هم نشده دهنمم خشکش میشه شدید فک نکنم امسال بتونم یک روزم روزه بگیرم

من زدم تو اینترنت نوشته بهتر است گرفته نشه ولی بستکی ب مادر و دستور پزشک دارد

عزیزم خود خدا میگه نگیر نباید گرفت دیگه
باعث وزن پایین و ضعف شدید نینی میشه ان شاءالله بعدا جبرانش کن خدا که برات راحتی گذاشته چرا سختش کنیم🥲🙃

🤔 🤔 🤔 🤔 🤦‍♀️ 🤦‍♀️ 🤦‍♀️ 🤦‍♀️

بارداریا العان سخته
اگه وزن بچه کم باشه و نارسایی جفت و هزار مشکل که روزه نمیشه گرفت خدا میبخشه بعد سر فرصت قضا شو میگیریم

منم نمیگیرم.یعنی بدنم تاب داره تا غروب گرسنه باشم،اما دلم برای بچه تو شکمم میسوزه،با خودم میگم شاید اذیت شه و من بهش ظلم کنم

چرافکرمیکنیم روزه گرفتن حتما بایدروزه بگیریم گشنگی وتشنگی بکشیم ،هستن کسایی که روزه میگیرن اما غیبت ودروغ وتهمت وحق الناس انجام میدن واین اصلا فایده نداره روزه داری دراصل اینکه مواظب رفتارمون باشیم دروغ نگیم ،غیبت نکنیم پشت سرکسی ،تهمت نزنیم حق الناس نکنیم ،وتاجای توانمون سعی کنیم اعمال ماه رمضان روانجام بدیم ،حتما که نبایدروزه بگیریم

ثواب که نداره خیلی هم گناه داره وقتی خدا خودش گفته زن باردار نمی‌خواد روزه بگیره نمیدونم چرا مردم میخوان حرف خدا و قرآن رو عوض کنن

سلام خانما چرا من تا غذا میخورم دور نافم ب شدت درد میگیره در حد ۵دقع نمتونم هیچ حرکتی کنم

روزه نه
ولی ختم قرآن می‌خوام شروع کنم

روزه گرفتن وقتی بچه تو دلته گناهه
خدا رو خوش میاد بچه رو گشنه بذاری

نمیگیرم
ولی توفیق شو دارم و امیدوارم تااخرش داشته باشم از روزه دار پذیرایی میکنم😍

هیچکس 🤕

حرامه

من یهو میفتم اگ چیزی نخورم☹️

حتما توووو....ضرر دارع بابا.

می ادم باردار میتونه روزه بگیره می عقل خر خوردیمه😐🤣

مگه میشه🤔🤔🤔

😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری