خانما کیا جشن سبسمونی میگیرن کی گرفتین

۱۲ پاسخ

باید این رسما رو همگی شروع کنیم به ترک کردن

ما رسم جشن سیسمونی نداریم، ولی بعدزایمان هرکی میاد خونمون بچه رو ببینه یه سر تو اتاقشم میره نگاه و کنجکاویشو میکنه😂

ما رسم نداریم

ما از این رسما نداریم

همچین رسمی نداریم☹️

سلام عزیزم این رسم و رسومات خوب نیستند اگر کسی یه آه و حسرت بخوره ممکنه چشم زخم به خودت و نی نی برسه

پایان هشت ماهگی گرفتم

ما نگرفتیم

ما رسم نداریم

تو هفت ماهگی معمولا

ما مثلا یک ماه یا ۲۰ روز مونده به زایمان میگیریم

ما هفته بعد میگیریم

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۲ ماهگی