والا اگه اوضاع لینجوری پیش بره من نمیگیرم هیلی روحیم خرابه
من اوایل اردیبهشت میرم
من۷ ماهگی چون دلم نمیخواست شکمم خیلی گنده باشه میخواستم خوش فرم باشه و البته میدونستم ماه های بالاتر حالم بد میشه سنگینم نمیتونم
خواهرم شروع نه ماهگی گرفت
اوایل ماه هشتم باید بگیری عزیزم
من میخواستم برم ولی اوضاع خیلی خراب شد نشد برام خیلی ناراحتم 😥
من برای هفته ۳۳ نوبت گرفتم چون شکمم کوچیکه خیلی گفتم تا اون موقع شاید بزرگ بشه میبینم نهه زهی خیال باطل😅😂
من قبل عید دوس داشتم بگیرم،اوضاع خراب شد
الان تصمیم گرفتم توخونه بگیرم،حالا یا دخترخالم بیاد ازمون بگیره یا عکاس بیاد خونه
منم خیلی دوست دارم بگیرم و دکترم هم گفته اگه خدا بخواد آخر فروردین وقت زایمان دارم
حالا نمیدونم کجا برم بگیرم نگیرم تو این شرایط جنگی
منم اواخر هشت یا اوایل نه میخام بگیرم هنوز نرفتم
منم هنوز نرفتم تا آخر عید میرم
منم میخوام بگیرم ولی😐😬
برا تعیین جنسیت گرفتم الان حوصله ندارم دیگه کلا قیافه ام تغییر کردم خودمو دوست ندارم تا بعد ببینم چی پیش میاد
به نظرم زود بگیر هر چی پیش بره صورت ادم پف میکنه سنگین هم میشه زود خسته میشه
اینترنتا وصل نمیشه ۴ تا جا انتخاب کنم همینطوری موندم .هیچ شماره ای هم ندارم
میخواستم قبل عید بگیرم ولی دسگه پیش نیومد
ایشالا هفته های اخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.