شما عکس بارداری چند هفتگی گرفتین

۱۷ پاسخ

من نگرفتم 🥲 واقعا موجودیمون نرسید ، خرجا ماشالله زیاد شده ، بعضی وقتا ۵۰۰ هم ۵۰۰ تومنه

هزینش چقدره؟

۳۴هفتگی

تو این هفته ها بگیر عزیزم من بیست هشت و نه هفته بودم گرفتم دستو پام ورم نداشت دماغم گنده نبود بزاری برای روزای اخر هم نمیتونی هم اینکه خیلی زشت تر میشی دستو پای باد کرده

من دیروز گرفتم ۳۳ هفته 😍😍

من ٢٩هفته و ٣روز رفتم احتمالات ورم و اينارو در نظر گرفتم عكاس ها ميگن بهترين زمان بين ٢٧هفته تا ٣٢هفته هستش

شب یلدا میخام بگیرم

من نوبت کردم ۳ ۲هفته دیگ فک کنم ۳۱ هفته اتلیه ام گفتن بهترین تایم ۲۸ تا ۳۲هفته

اصلا نگرفتم و تصمیم ندارم بگیرم

من گذاشتم شکمم بزرگ تر بشه بعد..

من دو هفته دیگه وقت گرفتم میشم ۳۶ هفته

نمیگیرم اصلا تو فکرشم نبودم و نیستم والا چه کاریه واجب نیست که

۳۲هفته اولیمو
این یکی روهم ماه دیگه شایدبرم

من هفته دیگه میشم ۳۵ وقت گرفتم برم

من برا شب یلدا میگیرم میشم ۳۲ هفته

۳۷ هفته😂

نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آپرانیک مامان آپرانیک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۲ ماهگی