خانما معمولا چند هفتگی برای عکس بارداری میرن؟؟

۸ پاسخ

۷ ماهگی

من ۳۵ رفتم‌ ولی میگن ۳۲اینا خوبه از این لحاظ ک کمتر خسته میشی

میگن بین ۲۸ تا ۳۲ گلدن تایمه

۳۷ هفته رفتم

۲۸هفته تا ۳۲هفته.
من ۳۳هفته رفتم

ی وقتی ک شکمت بزرگ باشه‌ولی احساس راحتی هم‌داشته باشی بتونی خوب راه بری، معمولا هفته های اخر دیگه‌نمیرن‌چون‌ادم ب نفس نفس‌میفته

من 7ماهگی رفتم اما خیلی خسته شدم با اینکه خیلی سنگین نشده بودم

31. 32هفته

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه پسر مامان جوجه پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آپرانیک مامان آپرانیک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عشق جان مامان عشق جان روزهای ابتدایی تولد