۱ پاسخ

بسته به نظر دکتر
من دومی رو ۳۸ هفته و۵روز سزارین سدم
سومی رو همون دکتر زده برام ۳۹ هفته و۳روز

سوال های مرتبط

مامان سولماز مامان سولماز روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن و کامیار👬 مامان کارن و کامیار👬 ۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان پرنسسعلی مامان پرنسسعلی ۹ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی