خانما سزارین دوم رو چند هفته انجام میدن معمولا

۴ پاسخ

سلام بستگی به دکترتون داره اما معمولا بین هفته ۳۸ و۳۹ سزارین میکنن

من ۳۹ و چهار روز رفتم

من فردا زایمانم هست انشالله
۳۸و۲روز

۳۸تموم بشه

سوال های مرتبط

مامان مَهوا🐣🌸. مامان مَهوا🐣🌸. ۱۰ ماهگی
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۱۳ ماهگی