۶ پاسخ

دکتر من ۳۷ هفته و ۶ روز

حالت نرمال ۳۸ هفته و ۴ روز به بعد.

۳۸ به بعد

والا من دکترم کلا ۵ روز زود تر برام نوبت زده
اما گفت اگه زودتر دردت گرفت دیگه زود سزارینت میکنیم
ولی اعتقاد داره بچه تا لحظه اخر تو شکم مادر بمونه

هفته ۳۹ برمیدارن البته بستگی به شرایط خود جنین و مادرم داره
که اگه دیابتی باشه چند هفته جلو تر برمیدارن

۳۸ هفته و چند روز (۲-۳ روز)

سوال های مرتبط