۱۲ پاسخ

من دکترم نامه رونوشت واسه۳۸هفته و۳روز

چون شیراز پیشرفته تره

اره بچه منم نیمه دومی میشه

اره شنیدم عزال هم خوبه اگر راضی ادامه بده دکتر و عوض نکن بهتره

دکتر کواری هم شنیدم خوبه کارشون شما راضی هستین ازشون قبول کردن واسه سزارین؟

منم دکتر پور برفه ای بیمارستان شفا

پیش کدوم دکتر میخواین سزارین کنید؟
منم میخوام شیراز سزارین کنم

۳۸ هفته تمام

من ۳۸ هفته تمام تاریخ داده

بعد از اتمام ۳۸ هفته

38هفته و چند روز

۳۸هفته باید تمام شه

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو روزهای ابتدایی تولد