خانوما چند هفتگی برای سونو سه بعدی میرن؟
هزینش چجوریه؟

۲ پاسخ

من اصلا نرفتم سه بعدی😐

از ۳۰ میشه رفت.من پرسیدم گفت بین ۷.۵ تا ۸.۵

سوال های مرتبط

مامان تپل خان 🦦🩵 مامان تپل خان 🦦🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرامـش🎀👧🏻 مامان آرامـش🎀👧🏻 ۱۲ ماهگی