خانم ها کسی سونو سه بعدی رفته؟هزینش چقدره؟

۳ پاسخ

یک و نیم
سونوی وزن و داپلر

من همون سونو عادی رفتم ولی دکتر در آخر سه بعدی هم گرفت. اژش عکس گرفتیم و حتی واسمون چاپش کرد . همون ۱ میلیون ۲۴ هزار گرفت

۲۸۰۰ هستش

سوال های مرتبط

مامان نیاراد مامان نیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان السا. ،❤️تو دلی مامان السا. ،❤️تو دلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مــــ🌙ـاهلـیـن مامان مــــ🌙ـاهلـیـن ۶ ماهگی