سلام دوستان چند هفتگی برای سونوی وزن میرن؟؟

۱۰ پاسخ

یبار ۲۷و سه روز رفتم
یبارم ۳۲میرم
فک کنم اخریشن هفته۳۶باشه

۳۲ خوبه

من ۳۲ هفته و ۵ روز میرم

۳۲ هفته زمان خوبیه

من ۲۷ رفتم دکترم گفت لازم نیست تا ۳۶ هفته بری ولی خودم میخام واسه وزنش برم هفته ی دیگه دوشنبه وقت گرفتم

36هفتگی رفتم با 30هفتگی

من ۲۹ رفتم وزنش کن بود خوب شد زود فهمیدم دیگه بیشتر ب خوراکم و اینا رسیدم و دکتر بیشتر برام سونو نوشت

بین ۲۸ تا ۳۲
من ۲۸ رفتم دکترم گفته ۳۲ هم برو

یه بار ۲۸ رفتم یکبارم ۳۶

یه بار ۲۹ هفته رفتم یه بارم چن روز دیگ باید برم

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرادم🩵 مامان آقا هیرادم🩵 ۴ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان جانم پسرم مامان جانم پسرم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچلو مامان نی نی کوچلو هفته سی‌وچهارم بارداری