من ۳۴رفتم
۳۲ هفتگی
من دکترم برام نوشته که ۳۲ هفته برم
۳۰هفته تا ۳۲ هفته بهترین زمانه
چون اگه بچه وزنش کمباشه شروع کنی بع خوردن چیزای مقوی برا وزن گیری
البته دکترم گفت
دکتر من ۳۴ هفته گفت برو
از ۲۹هفته کامل تا ۳۴هفته میشه رفت
من که ۳۳هفته میرم به نظرم بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.