سلام دوستان برای سونو وزن از چند هفتگی باید برن

۶ پاسخ

من ۳۴رفتم

۳۲ هفتگی

من دکترم برام نوشته که ۳۲ هفته برم

۳۰هفته تا ۳۲ هفته بهترین زمانه
چون اگه بچه وزنش کم‌باشه شروع کنی بع خوردن چیزای مقوی برا وزن گیری
البته دکترم گفت

دکتر من ۳۴ هفته گفت برو

از ۲۹‌هفته کامل تا ۳۴هفته میشه رفت
من که ۳۳هفته میرم به نظرم بهتره

سوال های مرتبط

مامان آقا آرین👣👶🫄 مامان آقا آرین👣👶🫄 ۳ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته سی‌وچهارم بارداری