خانماسونوی وزن از چند هفتگی میرن؟

۸ پاسخ

دکتر من گفت 28هفته تا 33 برو

یکی۲۸
یکی۳۴
یکی ۳۶یا۳۷

من ۳۱ هفته رفتم

دکترم گفت ۲۸ تا ۳۲ برو
منم ۲۸ هفته و ۲ روز اینا میرم که خب زودتر بفهمم چخبره و هم اینکه بچمو خیلی وقته ندیدم از آنومالی

۲۸ تا ۳۲ هفته

از ۳۰هفته تا ۳۲هفته نهایتا که من ۳۱هفته رفتم

من ۳۲ هفته کامل رفتم

فکر کنم ۳۰ هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرادم🩵 مامان آقا هیرادم🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی