مامانا سونو داپلر از چند هفتگی میرن و اینکه با بیمه هست یا ازاده؟

۶ پاسخ

من انومالی و داپلر رو باهم دادم شد ۶۷۰۰
بیمه شامل نمیشه ازاده

بستگی به جایی هم که میری داره عزیزم من زهرا شکری رفتم گفت هیچ بیمه ای قبول نمی‌کنیم هفته پیش ۳۱۰۰ هزینش شد

من هفته دیگه نوبت دارم

من هم انتی هم انومالی داپلر داشتم بیمه هم قبول کرد

برای همه نیست من ۳۲ هفته رفتم با بیمه حساب شد

من باآنومالی انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان رادمهر و رُهام مامان رادمهر و رُهام روزهای ابتدایی تولد