من انومالی و داپلر رو باهم دادم شد ۶۷۰۰
بیمه شامل نمیشه ازاده
بستگی به جایی هم که میری داره عزیزم من زهرا شکری رفتم گفت هیچ بیمه ای قبول نمیکنیم هفته پیش ۳۱۰۰ هزینش شد
من هفته دیگه نوبت دارم
من هم انتی هم انومالی داپلر داشتم بیمه هم قبول کرد
برای همه نیست من ۳۲ هفته رفتم با بیمه حساب شد
من باآنومالی انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.