مامانا هزینه سونو داپلر بدون بیمه چنده؟؟؟

۴ پاسخ

ب نظرم داپلر بهتره خون رسانی اینا بررسی میکنه حالا هر کدوم دکتر نوشته برو

چرا نوشته

من یزدان پناه رفتم دوتومن

من زنگ نسرین اسدی زدم ۲۸۰۰ نوبت گیرم نیومد
روزمه ۲۱۰۰ نوبت اینجا گرفتم
یزدان پناه ۲ تومن

سوال های مرتبط

مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما جونم🥹🩷 مامان حلما جونم🥹🩷 هفته سی‌ودوم بارداری