سلام هزینه سونو کالر داپلر جاهای دولتی چنده

۷ پاسخ

من ديروز با بيمه پايه تامين اجتماعي سونوي داپلر رنگي و سونوي رشد رفتم ١٨٠٠ شد

من قبل عید انجام دادم حدودا۷۰۰
۱۰۰وخورده ای تامین کم کرد

من دیروز وقت گرفتم با بیمه تامین اجتماعی شد یک میلیون پانصدو شصت هزار تومان

جای دولتی داپلر نمی گیرن طرف قرارداد بیمه های پایه هم نیست احتمالا نزدیک 2 تومان باشه

نمیدونم دولتی هست یا نه ولی من چند روز پیش رقتم سونو وزن و داپلر شد ۳ و ۲۰۰ و خورده ای

شاید درمانگاها دولتی بگیرن ولی بیمارستان فک نکنم بگیره

مگه دولتی این سونو میگیره؟؟

سوال های مرتبط

مامان مهدی🩵 مامان مهدی🩵 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی
مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری