داپلر تنها ۱۵۰۰البته من موقع انومالی رفتم ک باهم شد ۲۷۵۰تومن من داپلر نخواستم ۱۵۰۰برگردوند
من رفتم پرسیدم ۳تومن نرفتم بدم دکتر براشماهم نوشته؟
من دو هفته پیش رفتم با سونو رشد شد ۲۱۰۰
سونو رشد و داپلر باهم سه تومنه
من امروز سونو کامل با داپلر دادم ۵۸۰۰
من اواسط اسفند رفتم ۱۳۴۰ تومن
من ۳ اسفند رفتم ۱و ۳۰۰ دادم
قبلا ۱ تومن بود
جدیدا۳ تومن شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.