شنبه نوبت سونو کالر داپلر دارم خیلی نگرانم

۳ پاسخ

برا چیه؟من مایع دور جنیم کمه ۳۳ هفتمه🥺

داپلر برای همه مینویسن یا برای چیه

عزیزم ایشالله ک خیره نگران نباش😍🥺

سوال های مرتبط

مامان مهدی🩵 مامان مهدی🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان تمناوایلیا🩷🩵 مامان تمناوایلیا🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد