۴ پاسخ

سلام من ۳۳ هفته مه ،تازه کالر داپلر دادم
چقدرم‌ گرون بود ،۳ میلیون شد 😭
سونو مثل سونو معمولیه ،از شکم

تا چند هفتگی وقت داریم بریم این سونو رو

شکمیه مثل سونو معمولی. که شریان جفت بررسی میشه

شکمیه

سوال های مرتبط

مامان 💙 M💙 مامان 💙 M💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی
مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری