سلام خانما
سونو داپلر رنگی رو چند هفتگی انجام دادید.

۸ پاسخ

انومالی

با انتی

هر وقت لازم باشه انجام میدن

هر سری میرم سونو، چون مقاومت شریان رحمی دارم هر سری باید وضعیت خونرسانیش چک بشه

منم وزن بچه ام کم بود تو سی و شش هفتگی

با انتی و انومالی

من وزن بچم کم بود ۲۸ هفته

با ان تی

سوال های مرتبط

مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته سی‌ودوم بارداری